::." target="_blank" href="#">.::محل تبلیغات شما::.
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود سورس یک ویرایشگر متن و HTML

دانلود سورس یک ویرایشگر متن و HTML

دانلود سورس یک ویرایشگر متن و HTML عنوان پروژه : سورس یک ویرایشگر متن و HTML قالب بندی : Visual Basic 6 شرح مختصر : یک ویرایشگر نیمه حرفه ای برای تمام برنامه نویسانی که علاقه به برنامه نویسی وب به زبان HTMLL دارند. یک محیط کد نویسی مجزا همراه با محیطی قابل پسند برای شما. این برنامه یک محیط کدنویسی را برای شما فراهم می کند، همچنین امکان ذخیره سازی، امکان ایجاد یک سند جدید، امکان بازکردن یک فایل HTML یا HTM و همچنین امکان نمایش صفحه را دارا می باشد. از دیگر قابلیت های این برنامه امکا ...


  • سورس یک ویرایشگر متن و HTML

    https://freedownloadfile.nikanfile.com/file/10035/...

    سورس یک ویرایشگر متن و html از دیگر قابلیت های این برنامه امکان ذخیره سازی سند به طور خودکار می باشد. همچنین امکان جستجوی لغت و جایگزینی آن با لغتی جدید را دارا می باشد.

  • سورس یک ویرایشگر متن و HTML – packfiledl

    packfiledl.ir/2018/11/01/سورس-یک-ویرایشگر-متن-و-html

    سورس یک ویرایشگر متن و html. این برنامه یک محیط کدنویسی را برای شما فراهم می کند، همچنین امکان ذخیره سازی، امکان ایجاد یک سند جدید، امکان بازکردن یک فایل html یا htm و همچنین امکان نمایش صفحه را دارا می باشد.

  • دانلود سورس یک ویرایشگر متن و HTML - پروژه دات کام

    www.prozhe.com/دانلود-سورس-یک-ویرایشگر-متن...

    عنوان پروژه : سورس یک ویرایشگر متن و HTML قالب بندی : Visual Basic 6 قیمت : رایگان شرح مختصر : یک ویرایشگر نیمه حرفه ای برای تمام برنامه نویسانی که علاقه به برنامه نویسی وب به زبان HTML دارند. یک محیط کد نویسی مجزا همراه با محیطی قابل ...

  • VB 6.0 بایگانی - انجام پروژه های برنامه نویسی

    p30code.ir/category/source-code/vb6

    سورس ویرایشگر متن و HTML با ویژوال بیسیک قالب بندی : Visual Basic 6 قیمت : رایگان شرح مختصر : یک ویرایشگر نیمه حرفه ای برای تمام برنامه نویسانی که علاقه به برنامه نویسی وب به زبان HTML دارند.

  • دانلود نرم افزار ویرایشگر متن

    p30download.com/fa/software/category/utilities/text-editor

    Atom یک ویرایشگر متن و کد اوپن سورس می باشد که در کنار یک رابط کاربری مناسب امکان کار کردن همزمان روی چندین سند در تب های مختلف را فراهم کرده است.

  • سورس ویرایشگر متن و HTML با ویژوال بیسیک - انجام پروژه های ...

    p30code.ir/2016/01/دانلود-سورس-یک-ویرایشگر...

    و در آخر یک محیطی برای تنظیمات دستی (گرافیکی) برای حالت نمایش محیط ویرایشگر تعبیه شده تا کاربر در صورت نیاز و به سلیقه ی خود به اصلاح محیط بپردازد.

  • ویرایشگر html برای اندروید,دانلود نرم افزار html editor ...

    persianstack..com/post/78

    دانلود سورس کد اپلیکیشن ادیتور متن برای اندروید + فایل apk این یک ویرایشگر متنی بسیار ساده است که ممکن است مستقل استفاده شود یا هر نوع فایل متنی از برنامه های دیگر را نشان دهد یا ویرایش کند .

  • دانلود editrocket v4.5.0 - نرم افزار قدرتمند ویرایشگر متن ...

    p30download.com/fa/entry/63073

    ویرایشگر متن و سورس کد / the text editor and source code editor پی سی دانلود: دانلود نرم افزار شرط پیروزی، داشتن یک اراده قوی است شرایط دیگر اهمیت چندانی ندارند.

  • بایگانی‌ دانلود نرم افزار ویرایشگر متن

    https://www.downloadha.com/tag/دانلود-نرم-افزار...

    RJ TextEd نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی برای ویرایش متون و سورس فایلها می باشد. ... بهترین نرم افزار ویرایشگر متن, دانلود نرم افزار ... یک کامپایلر و سیستم حروف چینی برای متن Text و اچ تی ام ال HTML ...

  • نرم افزار ویرایشگر متن و سورس فایل ها (برای ویندوز) - RJ ...

    https://www.sarzamindownload.com/17772/...

    دانلود نرم افزار ویرایشگر متن و سورس فایل ها (برای ویندوز) RJ TextEd 13.30 Windows . نرم افزار RJ TextEd یک ویرایشگر قدرتمند برای متن ها و سورس فایل ها میباشد. با استفاده از این نرم افزار نیازی به نصب نرم افزار های مختلف برای ویرایش سورس ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: