::." target="_blank" href="#">.::محل تبلیغات شما::.
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق در مورد چند داستان كوتاه (با فرمت word)

تحقیق در مورد چند داستان كوتاه (با فرمت word)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 8 سیما پدرم از سادات وعلمای معروف تبریز بود. مسجد دایر و پر رونقی دربازار تبریز داشت. بخش عمده ای از بازاریان و تجار و اصناف را دور خود جمع کرده بود. مسئلۀ مرید و مرید بازی ازمیرات های بدخیم دور و درازگذشته های فرهنگی - اجتماعی دراین سرزمین است که هنوز ادامه دارد، اما پیداست که به تنگیِ نفس افتاده. بگذریم. پدرم درسال های آخراقامتش در نجف، با مادرم، که دختر یکی ازعلمای معروف آن دیار بود و اهل کربلا ...


  • تحقیق در مورد 160 نكته در مديريت

    sellfiles..com/post/59/تحقیق-در-مورد-160-نكته...

    تحقیق در مورد 160 نكته در مديريت لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه26 ويژگي‌هاي اين دوره، حتي ادبيات، روزنامه‌نگاري و اطلاع‌رساني نيز تغييراتي كرده ‌است.

  • دانا فایل: تحقیق در مورد قضاوت در مورد اصل 167 قانون اساسي ...

    danafile.ir/تحقیق-در-مورد-قضاوت-در-مورد...

    نوشته ای که در این قسمت مشاهده می کنید “تحقیق در مورد قضاوت در مورد اصل ۱۶۷ قانون اساسی -فرمت word و با قابلیت ویرایش – تعداد صفحات ۲۳ ص” نام دارد و در گروه بندی “حقوق” قرار گرفته و توضیحات بیشتر درباره آن در ادامه آورده ...

  • دانا فایل: تحقیق در مورد کفالت (فرمت word و باقابلیت ...

    danafile.ir/تحقیق-در-مورد-کفالت-فرمت-word-و...

    تحقیق در مورد کفالت (فرمت word و باقابلیت ویرایش)تعداد صفحات 60 ص تحقیق در مورد کفالت,فرزندان دارای کفیل,پروژه کفالت,پروژه حقوقی کفالت,تحقیق در مورد کفالت فرزند,پذیرش کفالت فرزند,کفالت منصفانه ...

  • دانلود رایگان مقاله درباره ژنراتور و موتورهای الکتریکی ...

    https://www.dlbartar.com/مقاله-درباره-ژنراتور

    در صورت مشاهده لینک های معیوب ، موضوع را در بخش نظرات اعلام کنید; فایل های فشرده را با نرم افزار Winrar از قسمت نرم افزار های مورد نیاز دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید .

  • برق و کامپیوتر - مقاله ای در رابطه با PLC ها با فرمت Word ...

    alirezaeyan.blogfa.com/post/211

    خوش اومدین امیدوارم مطالب وبلاگ مورد استفادتون قرار بگیره. انتشار و کپی کردن مطالب وبلاگ برای استفاده دیگران ثواب داره و ذکر کردن یا نکردن منبع (اسم وبلاگم) اصلاً مهم نیست.

  • تحقیق و مقاله - 3 - sellfiles..com

    sellfiles..com/cat/5/تحقیق-و-مقاله.html/page/3

    دانلود مقاله معماری فولدینگ 54 ص با فرمت word معماری فولدینگ این معماران در کارهای جدید خود پیچیدگی را با وحدت یا تقابل نشان نمی دهند بلکه به صورت نرم و انعطاف پذیر ، پیچیدگی ها و گوناگونی های مختلف را در هم می آمیزند .

  • تحقیق مصلی های چند شهر

    maghalefile..com/post/9891/-تحقیق-مصلی-های...

    تحقیق مصلی های چند شهر دسته: معماری بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 19 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 31 مصلی جای نماز – جایی که در عید فطر و قربان در آن نماز برپا می شود مصلی مکانی است که در مواقع خاص در آن نماز برگزار می ...

  • دانلود مقاله، پایان نامه، پروژه، تحقیق،کارورزی و....

    only9.mihanblog.com/post/tag/گزارش کارآموزی

    اکنون با در دست داشتن نتایج آزمایشها و تحقیقات بسیار با کمال اطمینان می توان به تشریح و تفصیل علمی مزایای موجود در ماده موثره گیاهان داروئی در رابطه با انسان و حیوانات پرداخت.

  • دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی رایگان

    bookhaa..com/post/241/دانلود-مقاله-انگلیسی...

    دانلود مقاله انگلیسی و چکیده ترجمه رایگان بانک مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی در 54 رشته تخصصی با بیش از 1700 مقاله در رشته هایی همچون کامپیوتر، مدیریت، .

  • تحقيق - 10

    www.turkumusic.ir/tag/تحقيق/page/10

    ‎27 دسامبر 2015 ... تحقیق/مقاله آماده امنیت شبکه های بی سیم WIFI با فرمت ورد(word). .... در ادامه تحقیق با عنوان آشنائی با شبکه های بی سیم در مورد مفاهیم زیر آشنا می ... 20 . پروژه و مقاله




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: